miichelleeandersson

Alla inlägg under april 2011

Av Michelle Andersson - 25 april 2011 20:41

 


Puss & kram ;)

.

Av Michelle Andersson - 25 april 2011 20:24


Hej alla ! :) ,  idag så har jag solat på balkongen Xd ,  fett skönt :)

har ba blivit brun på benen, armarna o magen ^^

Har typ nt gjort ngt mer ;o .

iaf ;P .... Fittskolan imorron då ;s , 

jaa..:p har typ nt mer att berätta nu :p,  

Jag kan visa mina senaste bilder :)

dom kommer här


--------------->          

 jag liknar en Anka ;(


            Puss o kram ! :D

Av Michelle Andersson - 24 april 2011 14:30

Det är fett fint vädet ute' (; (y




|~Soolar' (H) (Y ~|

Av Michelle Andersson - 23 april 2011 16:32

X''''''''''''''D

Jag lääääängtar sjuuuukt mycket

tills jag ååker till köpenhamnstivoli

 med Robert ,familjen o farmor :D:D:D,

 mina kusiner ska kanske oxå med :D

shiiiit vad jag läängtar ! :D:D:D:D:D:D Xd

Vi ska dit den 20 Juni , då jag fyller år :D

kmr ha skit kul ;DD 


Ô()Ô
V


ppppuuuuuuuuusssssssssssssssshhhh ooooo kkkkkrrrrr

aaaaaaammmmmmmh

Av Michelle Andersson - 23 april 2011 16:15

Hejj alla! :)

Idag så har jag typ bara solat på balkongen ^^

De va mysigt c=

har typ inte gjort ngt annat Xd ...

Men efter maten så ska kanske jag o Emil sticka till stranden o bada C'=

________________________________________________

Har inte så mycket mer att skriva nu ^^


Ha det gött ! (y :)

puss o kram ;D

 

Av Michelle Andersson - 21 april 2011 20:59

Cha cha cX , igår så va jag med Miranda, Emilia Borg o Molly ='D, Vi skulle bada =p,, Men Emilia o jag vägra:P för de va så jääävla fucking kallt i vattnet x') ;P,  Men Molly o Miranda bada s;  , dom ba sprang i vattnet ;P , ja ba tänkte , är dom sjuka i huet lr? " XD,, men det va kallare i vattnet idag ;P, Och idag så har jag varit hos min faster ... min kusins barn ville att jag skulle komma :P . så vi hoppade studdsmatta o åt pommes o kakor c'X , Sen stack vi till stranden , vi skulle "fiska" typ XP ` ...... sen stack jag hem för att det va tråkigt '-.- . sen pratade jag itelefon typ :P , just nu sitter jag vid datorn o skriver :DD....... puss o kram :DD

Av Michelle Andersson - 16 april 2011 22:44

Heii allah ....Sorry om jag inte har skrivit på ett tag ....

men har liksom inte pallat o skriva ....

har mått skit . kan inte berätta det ... men, men .

vad gör alla ? . jag gör ingenting ... jag tänker typ ba '


puss o krammm <3

Av Michelle Andersson - 4 april 2011 12:12

Tjena =)


Förlåt om jag inte har skrivit på ett tag, men har haft så mycket att göra /:

Sorrrryy !


men :) ... träffa Robert för första gången i Lördags :D , va skit blyg ^^

 . haha :P . & jag träffa han igår med


Fast han åkte hem igår :(

Ville inte säga hejdå! :(

men va tvungen :/


Men han kommer i sommar oxå :)

Jag mår skit bra när jag är med honom :D (y'


Yes =P .

har inte så mycket mer att säga nu :) ,


puwzzhh

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards