miichelleeandersson

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

HEMMA FRÅN SKOLAN NU!!!!!!!!!!!! C:

Av Michelle Andersson - 24 oktober 2011 14:43

hej hej c: , hemma från skolan nu c:

thiih (y , har lov nästa vecka ! ;d , alltså vecka44 C: , (för er som nt vet vvilken vecka det är :P )

TAHAHAH, LÄNGTAR TILL SPORTLOVET!!!!!! , älskar lov (L)(L)(L)(L)..

det bästa jag vet är att vara ledig, eftersom jag hatar skolan..... HAHA, skk... men jag hatar skolan ! >:c

fför den suger pisskukbajjsfittsadhiflrtkfchglifdhco ...........................

HIHI, sen,, senare idag.. ska jag nog va med Miranda ! c:

Kanske, jag ska nog äta hos min syster oxå ! , Mos med ugnsbakad faluköörv ! c8

Hm...JJJJJa c: .. hehe, hehe , hehe, Åh, jag är sugen på....Bakad potatis med...skagenröra/räkröra *dregel*

MUMS, & VÄRSTA STORA GLASSEN LIKSOM ,, MED LIKSOM VÄRSTA POLKASMAKEN LIKSOM, & TYP VÄRSTA FRÄNA DAIMSMAKEN ASSÅ, ABOOOOOWWWWW, LIKSOM AOOOO!!!!

c:




HIHIH; SKA INTE SKRÄMMA ER ! >:

THEHEHEHHHH, pUss:D:D:D:D::D:D:D:D:D:DDD:D:D:D:D:D:D:D;D:D;:DD;::D:D:D:D:D;D;D;D:D:D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Andersson - 4 november 2011 06:27

hej på er"haha, näää skkkhhhh :3 <3 men heiii blogggenwh! ,guued vadh jaeg har zzaknat erwh !!! men det har jag <3333333333333333333333333 Jag har suttit & lyssnat på Nyan cathela natten! O_O .....   ssrdtfyghjgfftuhjgf   SHIT ...

Av Michelle Andersson - 28 oktober 2011 16:04

Hejj alla kära läsare :3,  idag så har jag bara varit i skolan, jag va med Emilia & Miranda , är fortfarande med Miranda^^ så snart ska vi prova på taekwondo :D, det är öppet hus ^^ ..börjar kvart över 6 :) Ska bli sjukt kul :D , sen så vet jag ...

Av Michelle Andersson - 26 oktober 2011 18:37


  HITLER IS BACK?!?!?!??!?!

Av Michelle Andersson - 26 oktober 2011 18:17

hejj alla söta små :D på Lördag är det marknad :3, tihih... vet nt vem jag ska gå med :/ , kanske Miranda.. om nt hon ska gå med ngn annan :p idag .. så har jag nt gjort ett skit.. har nt vatt i skolan, ont i min arm, & huvet.. Eftersom.. ...

Av Michelle Andersson - 23 oktober 2011 18:07

hej småbarn.. hheheheheheh.. Hej, Hej Nu är det SÖNDAG.. visste ni det?!?!?!?, coolt haa? mm, vet... imorgon är det MÅNDAG... visste ni det?!?!?!?, coolt haa? nämen... seriöst nu. HEJ PÅ ER !!!, FAN VAD JAG HAR SAKNAT ER, OOH SHITMAJJGAAD....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards