miichelleeandersson

Alla inlägg under september 2011

Av Michelle Andersson - 30 september 2011 18:36

 

Jag, leva såhär ?!
det går inte,
Jag älskar dig,
- men jag älskar dig mer..


gud vakar över mig,

följer efter mig,

vart jag än går...


 


Av Michelle Andersson - 22 september 2011 10:32

hejj alla cX,

Just nu sitter jag i skolan... :p

förlåt för att jag nt har skrivit på ett tag :c

men jag har haft problem med saker typ :'/ ..

Men nu e jag tbx :D

HIHI, nä men.. :)

Jag sitter & arbetar med..vettefan va de heter .__.'

Jag typ försöker hitta fakta om Schabradorer ( labrador/schäfer ) :)

Men hittar fan nt ett skit , omg -.-

'men jag får väll fortsätta leta.. (?) -.-'

typ får daaaaaamp...

jaja, men, VI SEES

POSSHAJJ :3,<3


 / M1CH311e , ;)

Av Michelle Andersson - 3 september 2011 08:41

hejhej!

Ska till skolan snart dådå..

Vaknade typ nyss, skolan börjar kl 9 & slutar 12 ;)

& så e vi lediga på Måndag -.-

ja...igår så va jag med Emelie, vi va hemma hos min syster,

& spelade minecraft ^^

hon visade hur jag kunde göra olika vapen & sånt ^^ ,

ja e typ nybörjare om man säger så ^^

Men jag ska typ klä på mig & fixa mig & sånt nu, :)

Pussshej!

Av Michelle Andersson - 1 september 2011 00:39

tjena tjena , har nt somnat än :c

fast måste sova nu!, har ju skola imorn :p

ja e astrött.. men ska berätta lite snabbt vad jag har gjort idag ;p

Idag så har jag vatt i skolan, vi slutade lite innan 1 :), sen så stack jag hem...

jag satte mig vid datorn & loggade in på msn & sånt :)

& så frågade Miranda om jag ville va, så skrev jag  ja ^^

så kom hon hem till mig .. & vi satt vid datorn, fixade oss & sånt x) ..

sen så skulle vi till ICA kvantum ;) .

jag skulle handla en liten coca cola, & 2 paket kakor x)

men ska sova nu!, berättar lite till imorn kanske! :)

pusshej! ,§

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards