miichelleeandersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Michelle Andersson - 16 juni 2011 21:38

Hej alla :)

Idag så har jag varit i Ängelholmsdjurpark :)

& Jag kollade på djur såklart XD

Jag, pappa,Syrran & Hennes kille ... & Tindra såklart :D

Tina, min vovve, fick vara hemma :( <3

Vi kollade på getter,Hönor,Kaniner,Hästar,Fåglar,Grisar,Hjortar ^^

Dom va så söta :D

hihi, japp :)

har inget mer att säga nu :/ ...

Men godnatt & sov gott ! :)


PUSS&KRAM&HEJ!

Av Michelle Andersson - 13 juni 2011 13:49

YEEEYYY !!


' Sommarlov förfaaeeen ! :D

 hihi , skönt som fan me sommarlov :'DD

 Så i sommar så ska jag åka té Polen,Köpenhamnstivoli & Tyskland ;D..

 & sen ska jag väl bara slappa :)

 Bada, sola , va me kompisar & sånt :D


PUSS& KRAMMMM !!!

Av Michelle Andersson - 4 juni 2011 16:14

    haha, man ser knappt mig xd

Av Michelle Andersson - 4 juni 2011 16:00

hej hej ;)

Ska berätta lite vad jag har gjort idag ;D

Idag så har jag varit & badat på stranden, & det va nice ^^ .. varmt & skönt ^^

Jag va & bada med emil :) min systers kille ;D & sen efter vi hade badat så la vi oss på stranden & sola ;) . Blev ba lite brun ^^ , Sen kom min syster Linda & sen skulle hon till ICA & typ köpa ngt cX ... & sen stack jag & Emil hem till honom & hämta Lindas solglasögon & Emils IPhone som jag skulle få låna ett tag för att min mobil är typ helt cp ;s .. så jag får ha hans IPhone nu ett tag :D (y' .. & sen skulle Linda & Emil typ in till apoteket , & sen gick vi hem ..& sen skulle Emil fixa IPhonen till mig ;) .. & han skulle typ uppdatera IPhonen, ja venne c'x . Sen så när mobilen höll på att uppdatera så la jag mig på balkongen & sola ryggen lite :) . jag blev typ lite röd ;s ;P ... & nu sitter jag här :D , har typ inte gjort ngt mer idag ^^

Puss & kram allah ! :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards