miichelleeandersson

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Vad jag har gjort XD

Av Michelle Andersson - 9 augusti 2011 23:18


hejhej alla :)

Jag kommer nt ihåg exakt vad jag har gjort dessa dagarna :p... men kan berätta lite ..

ngn dag så va jag i ängelholms djurpark :), jag kanske har berättat det ^^ , jag vet nt xD... men  jag kan lägga upp bilder sen :)

hmm.. & Sen så va ja på kalas oxå :) , hos min kusin :), deras lilla dotter fyllde år :D

kmr inte ihåg hur gammal^^, men hon heter Tea ^^

& sen så... har jag vatt med miranda ! §§§

Hon sov här ^^

Vi va typ uppe ända till 7lr8 på morgonen o.o <3, hah, konstigt att jag nt e trött nu c: ...

,men vi sov nt länge ^^


Men som sagt det kommer bilder :D <3 §

__________________________________

haha, jag & getterna :3,, så söta ^^

     

     


orkar nt lägga in fler bilder idag o.o ...

men imorgon om jag orkar & kan då c:


Puss&kram !


/ michelle




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Andersson - 4 november 2011 06:27

hej på er"haha, näää skkkhhhh :3 <3 men heiii blogggenwh! ,guued vadh jaeg har zzaknat erwh !!! men det har jag <3333333333333333333333333 Jag har suttit & lyssnat på Nyan cathela natten! O_O .....   ssrdtfyghjgfftuhjgf   SHIT ...

Av Michelle Andersson - 28 oktober 2011 16:04

Hejj alla kära läsare :3,  idag så har jag bara varit i skolan, jag va med Emilia & Miranda , är fortfarande med Miranda^^ så snart ska vi prova på taekwondo :D, det är öppet hus ^^ ..börjar kvart över 6 :) Ska bli sjukt kul :D , sen så vet jag ...

Av Michelle Andersson - 26 oktober 2011 18:37


  HITLER IS BACK?!?!?!??!?!

Av Michelle Andersson - 26 oktober 2011 18:17

hejj alla söta små :D på Lördag är det marknad :3, tihih... vet nt vem jag ska gå med :/ , kanske Miranda.. om nt hon ska gå med ngn annan :p idag .. så har jag nt gjort ett skit.. har nt vatt i skolan, ont i min arm, & huvet.. Eftersom.. ...

Av Michelle Andersson - 24 oktober 2011 14:43

hej hej c: , hemma från skolan nu c: thiih (y , har lov nästa vecka ! ;d , alltså vecka44 C: , (för er som nt vet vvilken vecka det är :P ) TAHAHAH, LÄNGTAR TILL SPORTLOVET!!!!!! , älskar lov (L)(L)(L)(L).. det bästa jag vet är att vara ledig,...

Ovido - Quiz & Flashcards